2009. június 15., hétfő

Megfejtés - jutalom

Talán rég felejtettétek a rejtvényt (Hanga találóskérdéseit, 2009/05/hazafele-homeward-bound), amit egyedül Marci fejtett meg és ráadásul helyesen, de csak az elsőt. Az első képen ugyanis valóban irattartó látható, s a képet Hanga készítette, éppúgy, mint a másodikat, amely még megfejtőre vár... Marci nyereménye egy lágytojást melegentartó gyapjú nyuszi, saját készítés, amely a képen látható (választható a ruha mintája, színe), angolul ez az EGG COZY, ami mellé Réka még szerezhet egy feleség nyuszit, ha kicsit finomít a "vén szatyor" kifejezésen (tudom, hogy az Hangára vonatkozott, de ott is utaltam rá, hogy megfejtésnek sem lenne rossz...) Remélem szeretitek a lágytojást és eddig gyakran kihült... (Talán ráadásként Sárusnak is jut egy babanyuszi.)

Íme tehát a nyeremény (a képek csak illusztrációk):





5 megjegyzés:

  1. Szuper! A szinvalasztast viszont nem ertem. Marci

    VálaszTörlés
  2. Döntsd el milyen színű ruhában melegítse a nyúl a lágytojást... G

    VálaszTörlés
  3. Hú, annak idején elfelejtettem beixelni, hogy megkapjam a megjegyzésem folytatását, így csak most láttam a segítséget. Valami kötött/horgolt dolog, még a fonal is ott van, esetleg kosár? A vén szatyorral az "eljárt felette az idő" kifejezésre reagáltam.

    Nagyon szépek a lágytojásmelegítők, én a szivárványszínűt választom Marci nevében.

    VálaszTörlés
  4. Igen, a megfejtés egy granny square/nagyi négyzet takaró, épp készülőben, majd meg is mutatom milyen lett. A te (egyetlen) tipped volt a legközelebb a megoldáshoz, ezért elfogadjuk. Nyertél egy nyulat és Sárinak is jár egy, mivel ilyen ügyes szülei vannak. Remélem már barátkozik a lágytojással. A mieink imádják... Rámbízod a dizánj-t vagy vannak még ötleteid a további két nyulhoz?

    A nyereményt majd ráértek Budapesten átvenni.

    VálaszTörlés
  5. Hurrrá! Megint nem irtakoztam fel a folytatásra, uh megint késve válaszolok. Egyébként azok a nagyi négyzet takarók tényleg gyönyörűek! A dizájnt rádbízzuk, és köszönjük szépen!

    VálaszTörlés