2009. június 10., szerda

Hanga & Doma játszik

Az öreg nyírfa alatt jólesik a homokozás...


Doma hazahozta az oviból a Csillagok háborúja lego-mániát. Azóta néha mesélünk a hexalógiából, s örömmel látjuk, halljuk, hogy remek szerepjátékokat találnak ki együtt. Fent elesett csillagharcosok, itt pedig a sebesült Anakin Skywalker elbiceg egy párbaj színhelyéről...


Párbaj, lézerkarddal (valójában krokett ütőkkel)...



Még egy szerepjáték, már bent: Doma egy öreg kutyus, Hanga pedig a szigorúan parancsolagtó gazdija.

5 megjegyzés:

  1. a krokett nem krikett? gyuri

    VálaszTörlés
  2. bocsánat utánanéztem tényleg krokett

    VálaszTörlés
  3. Igen, krokett, mi is utánanéztünk (és a szabályoknak is, természetesen), a krikett az más. A krokett egész jó játék, Doma hajlandó is elmélyedni benne, talán majd otthonra is beszerzünk egyet, de ez itt marad... Amúgy Pettson és Findusz is szokott krokettezni, s itt Finnországban (de sok más országban is) nagyon népszerű, úgynevezett otthoni-udvari (backyard) játék.

    VálaszTörlés
  4. ... a krokettről nekem mindig a friss, meleg, ropogós krumplis rudacskák jutnak eszembe... most is...

    VálaszTörlés
  5. amikor megnéztem elösszőr csak a recepteket találtam majd sokára a játékról is találtam gyuri

    VálaszTörlés