2010. október 18., hétfő

Wekerle, a metropolisz

Mindig tudtam, hogy Wekerle a világ közepe.


Ezt támasztja alá az is, hogy itt a sushi készítését is el lehet sajátítani, sőt a makrobiotika rejtelmeibe is be lehet pillantani, ha valakit ez érdekel. Én megelégedtem a sushi készítés alapjainak elsajátításával. Nem kellett hozzá más, mint a játszótéri cetlik böngészése...


...és hamarosan egy hatlakásos ház földszinti lakásában találtam magam, nori lapok és hülő rízs társaságában. Aszt hiszem nekem ennyi elég is volt, de akit bővebben érdekel: Makrobiuticum Mixtay Zsuzsanna.


Továbbá: megnyílt a frissen felújított Wekerlei Gyerekház, ahol elindult egy Mesekör is, felnőtteknek.

Nyitottak egy reform-bio éttermet a Kós Károly téren, ahol remek menüt lehet kapni hétköznapokan, ez pedig az Éléskamra, azaz eleskamra.com. (Kicsit szikár még a honlap...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése